Zaměstnanci MŠ Rembrandtova

Pedagogický sbor:

Mgr. Nedvědová Renata, ředitelka MŠ Štěchovická s odloučeným pracovištěm MŠ Rembrandtova – kmenově v MŠ Štěchovická

Bc. Marková Alena, učitelka MŠ – zástupkyně ředitelky

  • Vystudovala maturitní obor Učitelství pro mateřské školy na SPgŠ v Praze, obor Školský management na Pedagogické fakultě UK Praha
  • Absolvovala studium pro ředitele škol a školských zařízení, vzdělávací programy akreditované MŠMT se zaměřením na školskou legislativu, grafomotoriku a nápravu grafomotorických obtíží, kurz keramiky, základy první pomoci pro pedagogy
  • Profesní motto: “Z druhých lidí dostanete to nejlepší tehdy, když vydáte to nejlepší, co je ve vás samotných.“

 

 

 

 

 

Adamcová Stanislava, učitelka MŠ

  • Vystudovala maturitní obor Učitelství pro mateřské školy SPgŠ v Berouně
  • Absolvovala vzdělávací programy akreditované MŠMT se zaměřením na hudbu („Hudba v MŠ“,“Hry s hudbou a pohybem“), dramatickou výchovu, čtenářskou gramotnost,grafomotoriku, plánování, evaluaci i základy právního vědomí učitele a základy první pomoci pro pedagogy

 

 

 

 

 

 

 

Gabrielová Renata, učitelka MŠ

  • Vystudovala Střední pedagogickou školu v Berouně-obor speciální pedagogika a Střední pedagogickou školu Futurum v Praze- obor předškolní pedagogika
  • Absolvovala vzdělávací programy akreditované MŠMT se zaměřením na logopedii, dyslalii, bezpečnost pobytu v MŠ, kreativní výtvarné techniky, polytechnickou výchovu
  • Kurz zdravotník zotavovacích akcí – je zdravotním preventistou školy

 

 

 

 

 

 

Kněžková Dana, učitelka MŠ

  • Vystudovala maturitní obor Učitelství pro mateřské školy na SPgŠ v Praze
  • Absolvovala vzdělávací programy akreditované MŠMT týkající se grafomotofiky, jógy pro děti, hodnocení a sebehodnocení dětí, šikana a hledání příčin kázeňských problémů a základy první pomoci pro pedagogy.
  • Působila jako speciální pedagog, středoškolní pedagog i jako konzultant při organizaci vzdělávacích akcí v oblasti osobnostního rozvoje
  • Profesní postoj „Vnímám pedagogiku mimo jiné jako způsob, jak řešit obecné lidské záležitosti. Práce s dětmi je umění, jak dětem ve vzájemných souvislostech přenášet znalosti, dovednosti a mezigenerační zkušenosti“

 

 

 

 

Vrkotová Renata, učitelka MŠ

  • Vystudovala maturitní obor Učitelství pro mateřské školy na SPgŠ v Praze
  • Absolvovala vzdělávací programy akreditované MŠMT se zaměřením na hudební výchovu, pohybové aktivity (jóga pro předškolní děti), kreativní tvoření, práce s přírodním materiálem, předčtenářskou gramotnost
  • Zúčastnila se seminářů k programu „Začít spolu“ (alternativní pedagogický přístup se zaměřením na dítě)

 

 

 

 

 

 

Sklenská Lucie, učitelka MŠ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vosátková Simona, učitelka MŠ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Provozní zaměstnanci:

O čistotu se starají:

  • Vokounová Milena, školnice, pokladník MŠ
  • Čechová Lenka – přízemí
  • Hájková Hana – 1. patro

 

Dobroty chystají:

  • Volínová Blanka, vedoucí školní jídelny
  • Caltová Věra, vedoucí kuchařka
  • Zíková Jarmila
  • Nemergutová  Jana